FAQ/Najczęściej zadawane pytania
1. Czy jest opcja odbioru osobistego?
- Tak, nasz sklep znajduje się w Poznaniu przy ulicy Długiej 13
i od poniedziałku do soboty można odebrać zamówienia osobiście
2. Jakie są formy płatności?
- Obsługujemy większość dostępnych form płatności, od gotówki i wysyłki za pobraniem, przez karty, przelewy oraz przelewy blik.
3. Jakie są opcje dostawy?
- Możemy wysłać paczkę zarówno do paczkomatu jak i kurierem prosto do drzwi
4. Czy jest możliwość znalezienia konkretnego modelu na zamówienie?
- Tak, zajmujemy się również sprowadzaniem konkretnych produktów, często
bardzo trudno dostępnych, na specjalne życzenie klienta
5. Czy sprzedawane towary są autentyczne?
- Tak, dokładamy wszelkich starań by klienci zawsze otrzymywali oryginalne ubrania i obuwie oraz mamy politykę 0 tolerancji dla nieoryginalnych przedmiotów
6. Czy mogę wymienić rozmiar jeśli nie pasuje?
- Tak, przyjmujemy zwroty. Każdy klient ma 14 dni na przemyślenie zakupu lub wymienienie go na inny dostępny rozmiar
7. Jaki jest czas realizacji zamówień?
- Wysyłamy paczki w ciągu 24-48h, jeśli towar jest na miejscu, a w przypadku rzeczy sprowadzanych na zamówienie czas wysyłki może się wydłużyć do 14 dni z wyłączeniem kategorii "SNEAKERS GRAILS". W tym przypadku czas zamówienia może wydłużyć się nawet do 30 dni.