FAQ/Najczęściej zadawane pytania

1. Czy jest opcja odbioru osobistego?

 

- Tak, nasz sklep znajduje się w Poznaniu przy ulicy Krakowskiej 25

i od poniedziałku do soboty można odebrać zamówienia osobiście

 

2. Jakie są formy płatności?

 

- Obsługujemy większość dostępnych form płatności, od gotówki i wysyłki za pobraniem, przez karty, przelewy oraz przelewy blik.

 

3. Jakie są opcje dostawy?

 

- Możemy wysłać paczkę zarówno do paczkomatu jak i kurierem prosto do drzwi

 

4. Czy jest możliwość znalezienia konkretnego modelu na zamówienie?

 

- Tak, zajmujemy się również sprowadzaniem konkretnych produktów, często

bardzo trudno dostępnych, na specjalne życzenie klienta

 

5. Czy sprzedawane towary są autentyczne?

 

- Tak, dokładamy wszelkich starań by klienci zawsze otrzymywali oryginalne ubrania i obuwie oraz mamy politykę 0 tolerancji dla nieoryginalnych przedmiotów

 

6. Czy mogę wymienić rozmiar jeśli nie pasuje?

 

- Tak, przyjmujemy zwroty. Każdy klient ma 14 dni na przemyślenie zakupu lub wymienienie go na inny dostępny rozmiar

 

7. Jaki jest czas realizacji zamówień?

- Wysyłamy paczki w ciągu 24-48h, jeśli towar jest na miejscu, a w przypadku rzeczy sprowadzanych na zamówienie czas wysyłki może się wydłużyć do 14 dni w wyłączeniem kategorii "SNEAKERS GRAILS". W tym przypadku czas zamówienia może wydłużyć się nawet do 30 dni.